REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO DECOR LINE

 

Sklep internetowy Decorline (w dalszej części: Sklep) prowadzony jest pod adresem internetowym http://decorline.com.pl
W razie uruchomienia dodatkowych domen internetowych odsyłających do w/w Sklepu, odwiedzający zostaną o tym poinformowani.

Decorline Sp. z o.o.
ul. Ludwika Benoit 8, 92-720 Łódź
NIP: 7282867310

 

Składanie i realizacja zamówień


1

Elementem koniecznym podczas składania zamówienia poprzez Sklep internetowy jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, z określeniem liczby zamawianych produktów, adresem wysyłki i sposobem płatności za zamówienie.

2

Zamawiający po złożeniu zamówienia otrzymuje potwierdzenie na adres e-mail podany podczas wypełniania formularza lub umieszczony w koncie klienta, jeśli użytkownik zarejestrował się w Sklepie jako Klient.

3

W sytuacji, gdy z przyczyn technicznych sklep otrzyma zwrot e-maila lub gdy e-mail potwierdzający nie dotrze do zamawiającego, a Sklep otrzyma informację o tym z systemu dostarczania e-maili lub komunikat serwera o niemożności dostarczenia – Sklep spróbuje skontaktować się z zamawiającym telefonicznie, o ile numer telefonu kontaktowego został podany przez użytkownika podczas procesu rejestracji lub w zamówieniu.

4

Potwierdzenie wysłane przez Sklep, odebrane przez zamawiającego określa przyjęcie (lub też nie) zamówienia do realizacji.

5

Realizacja zamówienia jest uzależniona od stanów magazynowych, terminów realizacji deklarowanych przez producenta towarów oraz od prawidłowości złożonego zamówienia przez zamawiającego.

6

Zamawiający może składać zamówienia na produkty dostępne w Sklepie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Potwierdzenia realizacji zamówienia są wysyłane w godzinach pracy administratorów Sklepu, czyli 10:00 – 16:00.

7

Czas otrzymania towaru przez zamawiającego to połączenie terminu realizacji zamówienia i czasu transportu z magazynu Sklepu do klienta.

8

Zamawiający może dokonywać zakupów w Sklepie bez konieczności rejestracji. W takim wypadku elementem koniecznym jest podanie danych wysyłkowych i danych do wystawienia faktury.

 

Ceny i produkty


1

Wszystkie ceny zamieszczone w Sklepie są cenami brutto w PLN (wraz z podatkiem VAT)

2

Ceny nie zawierają kosztów transportu i dostawy. Jest on prezentowany podczas procesu składania zamówienia jako oddzielna pozycja.

3

Klient przed zakupem może wysłać zapytanie dotyczące konkretnego produktu w sprawie negocjacji ceny. Odnośnik do tego służący znajduje się na każdej stronie z opisem produktu, pod ceną.

4

Każdy produkt zamieszczony w Sklepie jest przypisany do konkretnej kategorii i posiada swój opis wraz z danymi technicznymi. Dane techniczne i specyfikacje są podawane za danymi producentów. Mogą one ulec zmianie w zależności od zmian wprowadzonych przez producentów. Jeśli zamawiający nie jest pewny danych w opisie lub zauważy błąd techniczny lub dotyczący specyfikacji produktu lub brakujących parametrów, powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem aby wyjaśnić nieścisłości jeszcze przed dokonaniem zamówienia.

5

Obrazy produktów zamieszczone w sklepie mają jedynie charakter poglądowy. Kolory, geometria oraz widoczność szczegółów mogą odbiegać od rzeczywistości z powodu zbyt dużej kompresji obrazów, ustawień ekranu po stronie użytkownika lub słabej jakości obrazu. Zamawiający może przesłać prośbę do Sklepu o dostarczenie obrazów w lepszej jakości końcowej lub w celu uzyskania dodatkowych (szczegółowych) informacji technicznych o produkcie.

6

Dokładamy starań, aby wszystkie dane i pliki graficzne w Sklepie były jak najbardziej szczegółowe i nie prowadziły do powstawania wątpliwości przed dokonaniem zakupu.

 

Dane zamawiającego i rejestracja


1

Zamawiający w sklepie dokonuje rejestracji, podając podstawowe dane potrzebne do realizacji zamówienia.

2

W interesie użytkownika (zamawiającego) leży zamieszczenie prawidłowych i zgodnych z rzeczywistością danych. Dzięki temu dokument sprzedaży zostanie prawidłowo wystawiony, a zamówiony towar trafi pod właściwy adres.

3

Użytkownik (klient) składając zamówienie w Sklepie podaje dane osobowe dobrowolnie i wyraża zgodę na wykorzystywanie danych osobowych przez Sklep wyłącznie w zakresie i celu potrzebnym do realizacji zamówienia.

4

Użytkownik w każdej chwili może poprawiać lub uzupełniać swoje dane wprowadzone w Sklepie.

5

Klient kupując towar otrzymuje dokument potwierdzający zakup towaru - fakturę VAT.

6

Zamawiający może anulować/wycofać zamówienie do momentu, kiedy towar nie został wysłany do zamawiającego oraz nie został wystawiony dokument sprzedaży.

 

Formy płatności w Sklepie

1

Klient ma możliwość płatności za zamówienie:

- gotówką dla kuriera przy odbiorze przesyłki (płatność za pobraniem);

- przelewem na konto bankowe:
Santander
45 1090 1304 0000 0001 5215 3191

- za pośrednictwem systemu płatności PayPal;

- za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay

1a

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay

2

Sklep rozpoczyna realizację zamówienia z chwilą odnotowania lub potwierdzenia wpływu wartości zamówienia na konto bankowe Sklepu Internetowego.

3

W przypadku płatności "za pobraniem" proces realizacji zamówienia rozpoczyna się natychmiast po potwierdzeniu prawidłowości złożonego zamówienia.

4

Część form płatności może nie być dostępna, lub wyłączona.

 

Gwarancja, reklamacja, zwroty


1

Wszystkie towary w Sklepie są objęte gwarancją producenta.

2

Warunkiem bezwzględnym wszczęcia procedury reklamacyjnej jest posiadanie przez klienta oryginału dowodu zakupu, otrzymanego wraz z przesłanym towarem.

3

W przypadku reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki reklamowanego towaru i dalszego postępowania.

4

Przy uzasadnionych reklamacjach, towar uszkodzony jest naprawiany lub wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (w sytuacji np. zakończenia sprzedaży tego produktu lub wyczerpania zapasów) Sklep zwróci równowartość ceny produktu lub zaoferuje inny o zgodnych parametrach i specyfikacji.

5

Zgodnie z Ustawą z dn. 30 maja 2014 r. "O prawach konsumenta" (Dz.U. z dn. 24 czerwca 2014r.) kupujący ma prawo rezygnacji z zakupu (odstąpienia od umowy zawieranej na odległość) w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny i ponoszenia dodatkowych kosztów.

5a

Wzór dokumentu oświadczenia odstąpienia od umowy zawieranej na odległość można pobrać z naszego serwera.

6

Kosztem po stronie klienta pozostaje w tym przypadku odesłanie paczki z towarem na swój koszt.

7

Termin 14 dni liczony jest od daty otrzymania przesyłki przez zamawiającego.

8

Rezygnacja jest możliwa, gdy towar znajduje się w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu i nie nosi śladów użytkowania lub uszkodzenia.

9

Sklep po otrzymaniu zwrotu wraz z wystawioną klientowi fakturą, kartą gwarancyjną (jeśli została załączona) gwarantuje zwrot równowartości zakupionego towaru.

10

Pieniądze za zakup zostaną przelane na konto klienta lub przekazane w ustalonej między stronami formie w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez Sklep towaru zwracanego.

11

Koszty dostawy towaru do klienta i odesłania przesyłki nie podlegają zwrotowi w ramach ustawowego odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny.

 

Odbiór, dostawa, transport


1

Dostawa towaru realizowana jest na terenie Polski.

2

Klient może wybrać spośród dwóch form przekazania towaru powiązanych ze sposobem płatności:

(a) przesyłka realizowana kurierem przy przedpłacie za zamówienie na konto Sklepu:

Santander
45 1090 1304 0000 0001 5215 3191

 

(b) przesyłka realizowana kurierem przy płatności za pobraniem przekazanej kurierowi podczas odbioru towaru

3

Podczas procesu zamówienia, po wybraniu formy transportu i formy płatności, zamawiający zostanie dodatkowo poinformowany o sposobie płatności i realizacji zamówienia w potwierdzeniu zamówienia wysłanego przez Sklep.

4

Koszt wysyłki w przypadku formy "za pobraniem" jest wyższy od kosztu wysyłki przy przedpłacie na konto Sklepu.

5

Podczas składania zamówienia w Sklepie i wybraniu formy transportu, klient widzi w zamówieniu koszt transportu jaki będzie zobowiązany ponieść wraz z kosztami zakupu samego towaru.

6

Przy spełnieniu pewnych warunków, np. dokonaniu zamówienia na określoną kwotę lub powyżej tej kwoty klient może liczyć na wysyłkę bez ponoszenia kosztów transportu. Informacje na temat wysokości takiej kwoty są zamieszczane na stronach informacyjnych Sklepu i/lub zostaną automatycznie podane podczas procesu składania zamówienia przez klienta.

7

Klient jest zobowiązany do obejrzenia przesyłki przed jej odebraniem. Jeśli zauważy uszkodzenia powstałe podczas transportu jest zobowiązany do sporządzenia razem z kurierem protokołu szkody.

8

Sposób odbioru uszkodzonego towaru oraz dostawa zamiennie nowego towaru są ustalane indywidualnie w każdym wypadku powstałej szkody pomiędzy Klientem i Sklepem.